وبلاگ

آینده کارتهای عروسی چگونه خواهد بود ؟

مروری به گذشته جشن‌های عروسی

برای سالیان متمادی، نحوه برگزاری جشنهای عروسی از هرگونه تغییر اساسی جلوگیری می‌کرد و این نتیجه‌ای نداشته جز محبوس شدن آرزوهای زوجین در میان آداب و رسوم و شرایط روز.

عروسی قدیمی

ایده پردازی برای عروسی

تصور تصویری از داماد که همچون پادشاهی برای یک جشن شاهانه در تراس تالاری کاخ مانند به کمک ساقدوشها آماده می‌شود،‌ تصویر عروسی که به مانند شاهزاده‌ها، دسته گل به دست و محاصره شده با ساقدوش‌ها و انواع گل‌آرایی که به سمت تالار برای برپایی جشنی بزرگ حرکت می‌کند و کیکی که برای 500 نفر آماده شده است، تا چند سال پیش شاید رویایی بیش نبود. درست است،‌ همه ما رویایی برای عروسیمان داریم ولی چقدر شگفت‌انگیز بود اگر میتوانستیم آن رویا را به بهترین نحو به واقعیت تبدیل کنیم؟ همانطور که تصویر عروس و دامادی که بیان شد امروزه به واقعیت پیوسته است و بهترین کیفیت فیلمبرداری و عکاسی از چند روز قبل از برگزاری مراسم ازدواج تا روز جشن در خدمت عروس و دامادهاست تا بهترین شب زندگیشان را به عالی‌ترین نحو ثبت کنند.

حضور تکنولوژی در برپایی جشن عروسی

امروزه می‌توانیم حضور پررنگ تکنولوژی روز را در برگزاری مراسم عروسی و برنامه‌ریزی برای آن مشاهده کنیم. از فیلمبرداری و نحوه آن گرفته تا کارتهای دعوت عروسی. همه اینها نشان از به روز شدن نحوه برگزاری مراسم‌های عروسی و محدود نبودن ایده‌ها برای برپایی جشن به لطف ظهور و پیشرفت تکنولوژی دارند. ظهور کارتهای عروسی دیجیتال و حتی دعوتنامه‌هایی که از طریق اینستاگرام و با هشتگ اختصاصی عروس و داماد انجام می‌شود نمونه دیگری از این پیشرفت است که کم کم می‌تواند جایگزین کارتهای دعوت سنتی و فیزیکی شود.

کارت عروسی اینستاگرامی

امروزه تلفنهای هوشمند دائما به همراه افراد بوده و قسمت جدایی‌ناپذیر زندگی شده است. پس وجود کارت دعوتی که به واسطه حضور در تلفن هوشمند مهمانتان همیشه به همراه وی است،‌ می‌تواند ایده‌ای جذاب باشد. می‌توان به صورت سنتی و با مراجعه به مراکز فروش، تک‌تک قسمتهای تدارکات برپایی جشن از جمله کارت عروسی را انجام داد ولی در جامعه امروزی که ما همواره با سرچ در دنیای مجازی به دنبال ارزش افزوده‌ای با قیمت مناسب هستیم،‌ انجام این کار منطقی به نظر نمی‌رسد.

کارتهای عروسی دیجیتال

وقت طلاست. جمله‌ای که همه ما شنیده‌ایم و گاهی اوقات نمی‌توانیم از وقتمان درست استفاده کنیم. چه به عنوان مهمان و چه به عنوان میزبان. برای برگزاری مراسم عروسی مقداری از وقتمان بابت کارهای فورمالیته و غیرضروری از بین می‌رود. ولی چه میشد اگر در قسمت سفارش کارت دعوت و پخش آن به جای وقت گذاشتن و حضور در مراکز خرید،‌ پس از آن مونتاژ و پخش کارتها به صورت حضوری درب منزل مهمانان به صورت آنلاین به بررسی و خرید کارت عروسی و یا تولید کارت دعوت عروسی دیجیتال  اقدام می‌کردیم . در این صورت از اتلاف وقت در روزهای منتهی به مراسم عروسی جلوگیری می‌شد.

کارتهای عروسی دیجیتالی جایگزین مناسبی برای کارتهای دعوت مرسوم و سنتی است. البته توجه به این نکته که ممکن است عده‌ای از مهمانان شما دسترسی به تلفن های هوشمند نداشته باشند مانند برخی از سالمندان هم ضروری است. برای این افراد سفارش و پخش کارت به تعداد محدود قطعا به اندازه سفارش و پخش کارت برای همه مهمانان،‌ زمان بر نخواهد بود.

ما در کارت نیک به واسطه سالها تجربه در تولید و پخش کارتهای دعوت مرسوم و سنتی،‌اقدام به تولید کارتهای دعوت دیجیتال کرده‌ایم. در مورد پخش کارتهای سنتی برای افرادی که به تلفن همراه هوشمند دسترسی ندارند هم می‌توانید از فروشگاه آنلاین ما خرید نموده و بدون پرداخت هزینه چاپ به واسطه خرید کارتهای دعوت دیجیتال،‌ اقدام به سفارش کارتهای دعوت عروسی خود کنید.‎‎

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *