وبلاگ
کارت عروسی

5 دسته بزرگ کارت عروسی

کارت عروسی

کارت عروسی نیز مانند همه بازارهای پویا، دائما در حال به‌روز شدن است. هر سال بین 2 تا 3 مرتبه نمونه‌های کارت عروسی به‌روز می‌شود و مدلهای جدیدتر جایگزین مدلهای قدیمی می‌شوند. اما در بین همه مدل‌ها، برخی عضو ثابت آلبوم‌های کارت عروسی از گذشته تا کنون هستند. در این مقاله به بررسی انواع مدل‌های کارت عروسی می‌پردازیم.

کارت عروسی کلاسیک

تقریبا می‌توان گفت عضو ثابت و همیشگی ژورنالهای کارت عروسی، کارتهای عروسی کلاسیک و ساده هستند. از سالهای ابتدایی چاپ کارت عروسی در ایران تا به امروز کارت عروسی کلاسیک همواره مخاطبان خاص خود را داشته‌ و با تغییرات اندک در دسته کارتهای پرفروش به حساب می‌آید. این کارتها در طی زمان از چشم نمی‌افتند و قطعا از نشان دادن آنها به اطرافیانتان بعد گذشت چند سال احساس خوبی به شما دست خواهد داد.

کارت عروسی آبرنگی 

استقبال از کارتهای عروسی آبرنگی در گذشت زمان با فراز و نشیب زیادی روبرو بوده است. مدتی به عنوان پرفروش‌ترین کارت عروسی شناخته می‌شوند و همه عروس و دامادها به دنبال کارتهای عروسی آبرنگی هستند و مدتی در دسته کارتهای از مد افتاده قرار می‌گیرند. اما اتفاقی که قطعا برای این دسته کارتها می‌افتد،‌ تغییر در سبک و روش طراحی و تولید و بازگشت باقدرت‌تر به بازار کارت عروسی است. کارتهای عروسی آبرنگی به واسطه سیستم تولیدشان عموما جزء کارتهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد و به همین دلیل استقبال برای خرید کارت با تعداد بالا برای این دسته بیشتر است.

کارت عروسی لیزری

کارتهای عروسی لیزری چند سالی است که در ژورنالهای روز دنیا همواره دیده می‌شوند و هر ساله با تغییرات در طراحی و تولید،‌ نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کنند. معمولا تولید کارتهای عروسی لیزری به دلیل استفاده از دستگاه لیزر زمان‌بر بوده و به همین خاطر عموما قیمتشان به نسبت کارتهای معمولی بالاتر است.کارتهای عروسی لیزری را می‌توان در دسته کارتهای لاکچری به حساب آورد که مناسب عروس و دامادهای مشکل‌پسند است.

کارت عروسی فانتزی 

توجه به کودک درون و حس طنز می‌تواند سوژه جالبی برای انتخاب کارتهای عروسی باشد. کارتهای عروسی فانتزی عموما با استفاده از کاریکاتورها و شخصیتهای کارتونی عروس و داماد دسته جالبی از مدلها هستند که همیشه علاقه‌مندان زیادی به دنبال آنها هستند. کارتهای عروسی فانتزی زیادی توسط کارت نیک تولید شده است. برای آن دسته از زوج‌هایی که حس طنز بالایی دارند و علاقه‌مندند هنگام مشاهده کارت عروسیشان توسط مهمانان لبخندی به آنها هدیه دهند این دسته از کارتها مناسب است.

کارت عروسی پلکسی یا شیشه‌ای

کارتهای عروسی شیشه‌ای یا پلکسی در یکی دو سال گذشته با استقبال زیاد عروس و دامادها روبرو شده اند. این دسته کارتها به واسطه متریال استفاده شده در تولید،‌ همچنین به واسطه سیستم چاپ مشخصات عروسی قیمت بسیار بالایی دارند و در دسته کارتهای لوکس قرار می‌گیرند. پیش‌بینی کارت نیک این است که این کارتها بعد از چند سال از مد خارج شده و فراموش شوند.

چه کارتی بخریم

در مقاله بهترین راه برای خرید کارت عروسی به طور مفصل به این موضوع اشاره شده است. ولی در حال کلی در نظر داشته باشید اولین و مهم‌‎ترین نظر برای انتخاب کارت عروسی نظر خود عروسی و داماد است. قبل از اقدام به خرید کارت عروسی سبک و سلیقه خود برای انتخاب کارت را مشخص کنید و بدون در نظر گرفتن نظر دیگران اقدام به خرید کارت کنید. به هیچ عنوان به دنبال تعارفات مرسوم و مقایسه کارت خود با دیگران نباشید. مهم‌ترین شخص برای اظهارنظر راجع به کارت شما،‌ خود شما هستید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *