قوانین و شرایط

کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه و بدون مشکل از خدمات و محصولات کارت نیک موارد این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید. بدیهی است استفاده شما از این سایت و محصولات آن به منزله پذیرفتن و آگاه بودن از قوانین و شرایط کارت نیک است. همچنین امکان تغییراتی در قوانین با گذشت زمان وجود دارد و ادامه استفاده شما کاربر عزیز نشانگر اطلاع از قوانین جدید است.

1- نحوه سفارش و پرداخت

1-1 : قیمتی که برای محصولات درج شده قیمت کارت خام است و شامل هزینه چاپ نمی‌شود. هزینه چاپ به عواملی از جمله تعداد و نوع چاپ مد نظرتان بستگی دارد که در بند هزینه های چاپ به صورت مفصل تشریح شده است.

2-1 : شما در مرحله اول مدل کارت، تعداد و متن مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و فقط هزینه کارت خام را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازید. سپس همکاران ما نمونه اولیه کارت را آماده کرده و برای شما ارسال می‌کنند. در صورت تأیید شما پروسه چاپ کارت شروع می شود. پس از آماده شدن سفارشتان، به دو صورت می‌توانید مابقی هزینه که مربوط به چاپ است را پرداخت نمایید. روش اول پرداخت آنلاین از صفحه هزینه چاپ کارت است که با توجه به سفارشتان باید فرم مربوطه را انتخاب کنید. روش دوم در صورتی است که بخواهید خودتان سفارش را از انبار ما تحویل بگیرید و می‌توانید با استفاده از کارتخوان و یا به صورت نقدی پرداخت نمایید.

2- هزینه‌های چاپ

1-2 : چاپ مشخصات (اسامی،متن، نشانی، تاریخ و …) به طور کلی به سه صورت انجام می‌شود :

چاپ رنگی که کیفیت قابل قبولی دارد و عموما برای کارت‌های معمولی انتخاب می‌شود.
چاپ دیجیتال که حالت خاص و با کیفیت چاپ رنگی است برای کارهایی که به کیفیت و وضوح بیشتری نیاز دارد مانند چاپ تصاویر توصیه می‌شود.
چاپ طلاکوب یا نقره کوب.
2-2 : هر کارت با توجه به مدلش و نوع سفارش مشتری می‌تواند یک یا دو سری چاپ داشته باشد. سری اول معمولاً چاپ اسامی، متن، تاریخ و نشانی داخل کارت است. در صورتی که روی کارت یا پاکت یا به طور کلی محلی جز داخل کارت نیاز به چاپ داشته باشد شامل سری دوم می‌شود. سفارش دهنده باید برای هر سری چاپ به طور جداگانه هزینه فرم‌های چاپ را بپردازد. در توضیحات هر محصول نوع و تعداد سری چاپ مربوط به نمونه‌ آن ارائه شده است.

3-2 : هزینه چاپ رنگی : فرم این نوع از چاپ 200 عدد می باشد و به ازای 1 تا 200 عدد کارت یک فرم هزینه دریافت خواهد شد. هزینه هر فرم چاپ رنگی 450هزار تومان می باشد. به عنوان مثال در صورت سفارش 300 عدد کارت شما باید 2 فرم چاپ رنگی خریداری کرده و مبلغ 900هزار تومان بپردازید.

4-2 : هزینه چاپ دیجیتال : فرم این نوع از چاپ 50 عدد می باشد و به ازای 1 تا 50 عدد کارت یک فرم هزینه دریافت خواهد شد. هزینه هر فرم چاپ دیجیتال 380هزار تومان می باشد. به عنوان مثال در صورت سفارش 100 عدد کارت شما باید 2 فرم چاپ رنگی خریداری کرده و مبلغ 760 هزار تومان بپردازید.

5-2 : هزینه چاپ طلاکوب یا نقره کوب : این نوع از چاپ دارای هزینه اضافه ای به نام کلیشه می‌باشد. کلیشه قطعه فلزی است که مشخصات شما با اسید روی آن حکاکی شده و چاپ طلاکوب روی کارتها به وسیله کلیشه به همراه نوار طلا انجام می‌شود. هزینه ساخت کلیشه برابر با 400هزار تومان است. هزینه ضرب چاپ طلاکوب به ازای هر فرم 100 عددی 350هزار تومان برای چاپ داخل کارت و 300هزار تومان برای چاپ روی کارت یا پاکت می‌باشد. به عنوان مثال در صورت سفارش 50 عدد کارت که هم چاپ داخل و هم چاپ روی کارت دارد، شما باید 1 فرم چاپ طلاکوب داخل کارت به مبلغ 350هزار تومان، 1 فرم چاپ طلاکوب روی کارت به مبلغ 300هزار تومان و یک کلیشه به مبلغ 400هزارتومان خریداری کرده و جمعاً مبلغ 1050هزار تومان بپردازید.

پیشنهاد مهم : از آنجایی که هزینه های چاپ بصورت فرم محاسبه می شود پیشنهاد می گردد پس از تعیین تعداد دقیق کارتها با شمارش مهمان های عزیزتان تعدادی ( 10 یا 20 عدد ) کارت اضافه تر تهیه نمایید. تجربه ما نشان می‌دهد که پس از انجام پروسه چاپ و پخش کارتها معمولا مهمان هایی که هنگام شمارش فراموش شده اند، به خاطر آورده می شوند و انجام مجدد چاپ، برای تعداد پایین کارت معمولا به صرفه نیست. به همین دلیل اضافه در نظر گرفتن 10 یا 20 کارت هنگام سفارش منطقی به نظر می رسد.
– در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در زمینه محاسه هزینه چاپ کارت مورد نظرتان با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

3- هزینه ارسال

1-3 : هزینه ارسال کارتها برای شهر تهران برای سفارش های بالای 2850000 تومان رایگان است و برای مقادیر کمتر هنگام تحویل باید پرداخت گردد.

2-3 : هزینه ارسال کارتها به سایر نقاط کشور با توجه به نحوه ارسال مشخص شده و هنگام تحویل اخذ خواهد شد. پیشنهاد کارت نیک برای تحویل کارتها در شهر های مختلف شرکت تیپاکس می باشد که بسته مربوط به کارتها درب منزل با هزینه منطقی تحویل می‌گردد.

4- ویژگی‌های محصولات

1-4 : مونتاژ (سر هم کردن) کلیه کارتها شامل چسباندن حریر، اتیکت، داخل پاکت گذاشتن و … به عهده مشتری می‌باشد و در صورت نیاز با صرف هزینه جداگانه انجام خواهد شد.

2-4 : ابعاد مندرج در زیر محصولات ابعاد بسته شده کارتها می‌باشد.

3-4 : ضخامت مقواها مندرج در زیر محصولات نسبی می‌باشد. به عنوان مثال مقوای ضخیم گرماژی بین 160 تا 200 گرم و مقوای نسبتا ضخیم گرماژی بین 120 تا 160 گرم وزن دارد.(‌لازم به ذکر است مقوای 180 گرم به معنای آن است که وزن مقوایی به ابعاد 100*100 سانتی متر 180 گرم می باشد )

4-4 : کلیه اطلاعات عکس های موجود در سایت شامل اسامی و تاریخ و مکان برگزاری مراسم‌ها بصورت تصادفی بوده و واقعی نیستند.

5- حذف یا تغییر سفارش

1-5 : در انتخاب خود برای طراحی، نوع مقوا و … دقت فرمایید. البته پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه کارت تغییر آن امکان پذیر است. همچنین ما خود را متعهد میدانیم در صورت خواست شما برای لغو سفارش پیش از ارسال کار برای چاپ، وجه پرداختی را عودت دهیم.

2-5 : نمونه نهایی قبل از شروع پروسه چاپ خدمت شما عزیزان ارسال خواهد شد، لطفا نمونه ارسالی را از هر لحاظ با دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به تایید آن فرمایید، پس از تایید کارت نیک هیچ مسئولیتی نسبت به اشتباهات احتمالی مانند غلط های املایی (در اسامی، آدرس، تاریخ و …)، عدم تطابق تاریخ‌ها (میلادی و شمسی) و … نخواهد داشت. از آنجایی که تمام کارهای مربوط به سفارش شما انجام شده بدیهی است که وجهی نیز عودت نخواهد شد و در صورت نیاز باید سفارشی جدید ثبت کنید.

6- سفارش‌های غیرمجاز

1-6 : مجاز بودن سفارش‌های ثبت شده طبق قوانین وزارت ارشاد اسلامی الزامی است.

2-6 : اگر سفارش‌هایی که ممنوعیت چاپی دارند مانند تصاویر بانوان ( چهره یا اندام ) و مواردی که با قوانین اسلام و کشور مطابقت نداشته باشد و … توسط کاربر ثبت شود، توسط متصدی کنترل سفارش‌ها از پیشرفت آن جلوگیری خواهد شد. درصورتی که از چشم متصدی کنترل کارت نیک دور بماند و وارد پرسه چاپی شود، این سفارش ها توسط کارت نیک امحاء خواهد شد و غیر از هزینه سفارش ، کلیه مسئولیت این امر، اعم از جریمه های نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده می‌باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، این مهم را در نظر بگیرید.